فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: تروریست‌های غربی نه‌تنها از شهید سلیمانی هراس دارند؛ بلکه با زائرین شهید هم سر ستیز دارند.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۵۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در آیین چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که با حضور مردم ولایی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و بسیجیان در محل مسجد ۱۴ معصوم (ع) شهر فریمان برگزار شد، اظهار کرد: من صدیقه طاهره را در اروند، در کربلای ۵ دیدم و امروز بعد از ۱۴۰۰ سال از شهادت صدیقه طاهره رمز موفقیت گروه حداقلی در مقابل اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه را توسل به این بانوی مکرمه می‌بینیم .

 وی افزود: فرماندهان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، با توسل به حضرت زهرا (س) از میادین و موانع دشمن عبور می‌کردند.

 این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: این نشان‌دهنده آن است که این نظام متنعم از کرامت خاندان عصمت و طهارت هست .

 احمدی ضمن توصیه به جمع حاضر مبنی بر مطالعه سخنرانی و بیانات ولی‌امر مسلمین، بیان داشت: برای شناختن عظمت شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی، سخنرانی‌های معظم له در تاریخ‌های ۵ دی ۱۴۰۱ و ۱۸ دی ۱۳۹۸ در مورد شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی و علامه مصباح را مطالعه کنید .

 وی اضافه کرد: به برکت ایمان و غیرت دینی کارهای بزرگی انجام می‌شود و شهید سلیمانی باایمان و غیرت دینی کارهای بزرگی انجام داد.

 احمدی اذعان داشت: شهادت شهید سلیمانی دنیا را تکان داد منطقه را متحول کرد و تمام برنامه‌های آمریکا در غرب آسیا را خنثی کرد.

 فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) گفت: ما وظیفه داریم نگذاریم یاد قاسم سلیمانی فراموش شود، یاد و نام قاسم سلیمانی برای ملت ما عزت‌آفرین و سعادت آفرین است و غفلت از نام شهدا سرنوشتی مانند انسان‌های فراموش‌کار برای ناموس و امنیت ملی ما در بر دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه تبلیغات ما موضوعات فرهنگی ضعیف است، عنوان کرد: آزمایش بزرگی پیش روی ماست و بایستی تبلیغات ما بر محور تقویت بنیه فرهنگی متمرکز شود؛ اما متأسفانه تبلیغات امروز در جامعه ما از جنس تبلیغات غربی‌هاست.

فرمانده اسبق سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه باید به شهید قاسم سلیمانی و ابو مهندس به‌عنوان مکتب امنیت‌ساز نگاه کنیم، گفت: شهید سلیمانی اهل حزب و جناح نبود؛ اما به‌شدت انقلابی بود، خط‌قرمز ایشان دفاع از انقلاب اسلامی بود و شهادت او، زنده‌بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید. شهادت او نشان داد انقلاب زنده است.

نقش جهاد تبیین در بیداری مردم

 وی با اشاره به نقش جهاد تبیین در بیداری مردم، بیان کرد: امپراتوری رسانه‌ای نقش تبیین را در ذهن ما کم‌رنگ کرده به‌طوری‌که منزلت انقلاب اسلامی در بین مردم کشور ما ضعیف نشان داده می‌شود و این به دلیل نقش کم‌رنگ جهاد تبیین بوده است.
 احمدی خاطرنشان کرد: همه ما بایستی جهاد تبیین را واجب عینی فوری و قطعی و ضروری برای مقابله با دشمن بدانیم و در دفاع از ولایت‌فقیه که میراث شهید سلیمانی است بهتر از گذشته اقدام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار